اهم اخبار

۲۵ محصول ارگانیک نوین زعفران در نمایشگاه صنعت غذا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر ارشد گروه نوین زعفران از معرفی محصولات و طرح‌های جدید این گروه در نمایشگاه صنعت غذای تهران خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ علی شریعتی مقدم در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: شرکت‌های پیشروی صادراتی از جمله نوین زعفران با حضور تخصصی کالاهای جدیدی را معرفی کرده‌اند و ما هم مجموعه‌ای از محصولات ارگانیک را در جهت تکمیل زنجیره ارزش این محصول در نمایشگاه عرضه کرده ایم.

شریعتی با اشاره به معرفی استاندارد بایو سوئیس وکشاورزی بایو داینامیک(دمتر) همزمان با نمایشگاه صنعت غذا، گفت: این استانداردها ممیزی سخت تری از گواهینامه ارگانیک در اروپا دارند و در قالب پروژه توسعه ارزش‌های روستایی «تار» در ایران معرفی می‌شوند. در حوزه شرق آسیا چای سبز به‌عنوان محصول در خط مقدم تولیدات و صادراتشان است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه بالاتر بودن تقاضای محصولات ارگانیک ایران در جهان نسبت به ظرفیت تولید کنونی کشور، گفت: ایران به خاطر ساختار کشاورزی و عرصه‌های طبیعی فراوان جزو کشورهای با ریسک پایین برای صدور گواهینامه ارگانیک است و ما با فرهنگ‌سازی در تولید ارگانیک با توجه به بازار خوبی که این محصولات در سراسر جهان دارد می‌توانیم کشاورزی و توسعه پایدار را که در بخش‌های مختلف زندگی مناطق ایران تاثیرگذار باشد نهادینه و آینده صادراتمحصولات کشاورزی را تامین کنیم.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *