اهم اخبار

آغاز برگزاری سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند

بدون دیدگاه

[heading]امروز ۱۸ بهمن ماه سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی “ارتقای آگاهی عمومی” در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح گردید.[/heading]

به گزارش اگروفودنیوز، سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی “ارتقای آگاهی عمومی” امروز ۱۸ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح گردید و تا روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این همایش به همت انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران و با حمایت سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان دامپزشکی کشور برگزار می گردد. محورهای اصلی این رویداد شامل تکنولوژی تولید پروبیوتیک و محصولات نوین فراسودمند، نوآوری در جداسازی، تعیین ویژگی و شناسایی پروبیوتیک‌ها، ارزیابی و ایمنی پروبیوتیک‌ها و محصولات فراسودمند، قوانین و مقررات، کاربرد پروبیوتیک‌ها در صنعت دام، طیور و آبزیان، فرآورده‌های تخمیری، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، چالش ها پروبیوتیک و محصولات فراسودمند، چشم انداز و فرصت ها و چالش ها، راهکارهای موثر در فرهنگ سازی مصرف پروبیوتیک و غذا های فراسودمند و اقتصاد و بازاریابی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند است.

سومین همایش پروبیوتیک‌ها و غذاهای فراسودمند با حضور چهره‌های علمی و صاحب‌نظر از کشورهای اسپانیا و فنلاند برگزارمی شود. پروفسور دنیل ریمون استاد فناوری غذا از دانشگاه والنسینا، مدیر علمی بیوپلیس (Biópolis S.L.) و عضو کمیسیون ایمنی زیستی ملی اسپانیا، پروفسور سپو سلمینن استاد و مدیر عامل انجمن غذاهای فراسودمند دانشگاه ترکو از کشور فنلاند و دکتر ریمون رسلومرا مدیر گروه، پژوهشگر ارشد در CSIC و سردبیر اجرایی مجله میکروبیولوژی کاربردی و سیستماتیک از کشور اسپانیا در این همایش حضور خواهند داشت.

 

پروبیوتیک

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *