اهم اخبار

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات: ثبات نرخ شیرینی در بازار/قنادان مشکلی در تامین مواد اولیه شب عید ندارند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

علی بهره مند گفت: با وجود افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، اما نرخ شیرینی هیچ گونه تغییری نخواهد داشت.

علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مواد اولیه شب عید نداریم، اظهار کرد: اگرچه قنادان مواد اولیه مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می کنند، اما کمبودی از حیث تامین نیاز بازار شب عید ندارند.

وی با اشاره به اینکه قنادان برای تامین آرد مورد نیاز با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: با توجه به آنکه خرید گندم تنها از طریق سامانه میسر است، از این رو پیگیر این موضوع هستیم تا ظرف چند روز آینده مشکلات مرتفع شود چرا که سامانه خرید و فروش آرد و گندم به تازگی راه اندازی شده است.

بهره مند نرخ مصوب هر کیلو شیرینی دانمارکی را ۲۱ هزار،‌ تر ۲۶ هزار، کیک یزدی ۱۵ هزار و زبان و پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه مابقی اقلام نرخ مصوبی ندارد، بیان کرد:  اگرچه قیمت مابقی اقلام تابع عرضه و تقاضا و کیفیت است، اما اتحادیه بر قیمت ها نظارت دارد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه تقاضا برای خرید شیرینی در ایام پایانی سال بالاست، اما اتحادیه برنامه ای برای افزایش قیمت متصور نیست.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در پایان تصریح کرد: مردم هر گونه افزایش قیمت و تخلف در واحد‌های صنفی را می‌توانند با سامانه ۱۴ و شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا اتحادیه در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی کند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *