اهم اخبار

افتتاح خطوط تولید و بسته بندی پنیر پیتزا، کره و روغن زرد در پگاه آذربایجان غربی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی” اگروفودنیوز” از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با دهه مبارک فجر، نعمت الله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ضمن بازدید از بخشهای مختلف این شرکت، خطوط تولید و بسته بندی پنیر پیتزا، کره و روغن زرد را افتتاح نمود.
خط تولید پنیر پیتزا با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریال و ظرفیت ۲ تن محصول در روز جهت تولید انواع پنیر پیتزا، خط تولید روغن کره با سرمایه گذاری یک و نیم میلیارد ریال و ظرفیت یک تن محصول در روز جهت تولید روغن کره در انواع بسته بندی، خط تولید کره فله با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید بیست تن محصول در روز جهت تولید کره فله در بسته بندی ۵ تا ۲۵ کیلوگرمی از پروژه هایی بود که در این بازدید افتتاح شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه برند پگاه در تولید و تأمین بخشی از زنجیره غذایی جامعه افزود: مجموعه پگاه با قدمتی بیش از ۶۷ سال با تولید محصولات سلامت محور و متنوع، مورد اقبال مصرف کنندگان بوده و می بایست با ایجاد تنوع و افزایش تولید و برنامه ریزی مناسب، سرانه مصرف شیر و فرآورده های لبنی را در جامعه افزایش دهد. وی همچنین اولویت اول پگاه را همواره افزایش میزان مصرف شیر و ارتقاء سلامت مردم دانست و سود بنگاه را در رتبه های بعدی مورد تاکید قرار داد.
در این بازدید عبدالامیر باروتکوب مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران نیز بصورت تلفنی با مدیر عامل صندوق بازنشستگی گفتگو کرد. وی ضمن قدردانی از توجه و حمایت نعمت اله ترکی از مجموعه پگاه، با پیشنهادات ارائه شده از سوی سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی در خصوص احداث پالایشگاه آب پنیر و توسعه ظرفیت شرکت دامپروری پگاه سلماس از ۲۰۰۰ راس به ۵۰۰۰ راس موافقت کرد.


مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی نیز در این بازدید گزارش مختصری از عملکرد شرکت در حوزه های مختلف از جمله دریافت شیر، تولید، کیفیت، صادرات، محصولات جدید و دستاوردهای کسب شده را ارائه نمود.

سید فضل الله قریشی اظهار داشت: با تلاش همکاران پرتلاش و همراهی هیئت مدیره محترم و بهره گیری از رهنمودهای ارزنده مدیر عامل صنایع شیر ایران به یاری خداوند منان توانسته ایم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.
وی ابراز امیدواری نمود با سرمایه گذاری انجام شده در بخش تولید محصولات پودری و سرمایه گذاری جدید در بخش پالایشگاه آب پنیر و افزایش ظرفیت شرکت دامپروری، زنجیره تولید شرکت نیز تکمیل خواهد شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *