اهم اخبار

افتخاری ارزشمند برای ماشین سازان صنایع غذایی ایران؛ گروه صنعتی دمیرچی دانش بنیان شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه صنعتی دمیرچی با بومی سازی، ساخت و اجرای خطوط کامل تصفیه روغن نباتی با تکنولوژی روز دنیا به همراه سیستم نصب و اتوماسیون آن در کشور، دانش بنیان شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از روابط عمومی گروه صنعتی دمیرچی، کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت های دانش‌بنیان، بررسی مستندات مربوط به گروه صنعتی دمیرچی را در دستور کار قرار داد و بعد از تایید اولیه از طرف کارگروه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی و فرآیندهای مربوطه در قالب تکمیل مستندات مورد نیاز برای ارزیابی محصولات و ارائه به کارگزار، جلسات بازدید از شرکت و مصاحبه با نیروهای تحقیق و توسعه دخیل در فرآیند تولید محصولات، آغاز شد.

بنا بر این گزارش مطابق مصوبه این کارگروه، «خطوط کامل تصفیه روغن نباتی با تکنولوژی روز دنیا به همراه سیستم نصب و اتوماسیون» به عنوان خطوط دانش‌بنیان مورد تایید قرار گرفت و شرکت تولیدی صنعت دمیرچی، به عنوان ارائه‌دهنده انحصاری این محصول به عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.

گفتنی است گروه صنعتی دمیرچی به عنوان اولین و تنها شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعت روغن نباتی با بهره گیری از مدیران و کارکنان با تجربه و تکنولوژی روز دنیا، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار ساخت ماشین‌آلات ایران و کشورهای منطقه را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی دمیرچی با بهره گیری از زیرساخت تجهیزات منحصربه‌فرد و همچنین تیم مهندسی کارآزموده، قادر است در طیف وسیعی از پروژه‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی و .. خدماتی چون ساخت و تامین تجهیزات، مشاوره و طراحی را به مشتریان خود ارائه دهد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *