اهم اخبار

الزام مردم به خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک تبعیض آشکار است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: توزیع کالا برای دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت نباید به صورت انحصاری در اختیار فروشگاه‌های زنجیره ای باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: طبق اعلام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قرار است در مرحله نخست، مشمولان سهام عدالت و یارانه معیشتی این کارت را دریافت کنند. به گفته وی همچنین قرار است این خرید صرفا ازطریق فروشگاههای زنجیره ای صورت پذیرد.

رییس بسیج اصناف ضمن مخالفت با این طرح گفت: الزام مردم به خرید از فروشگاه های زنجیره ای یک تبعیض آشکار است، وی تاکید کرد: با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی کشور در خصوص آغاز موج چهارم کرونا و سرعت انتقال این بیماری ، این انحصار باید لغو شود تا مردم بتوانند بدون حضور درصف، کالاهای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین واحد صنفی محل زندگی خود خریداری نمایند.

وی معتقد است: واحدهای صنفی بویژه کاسبان امین که درتمام شهرها و روستاها به صورت مویرگی مشغول به خدمت رسانی هستند و درآغاز شیوع کرونا اثبات کردند که وجودشان بسیارموثرو راهگشاست، دراین طرح نادیده گرفته شده‌اند.

رییس بسیج اصناف کشور اعلام کرد: انتظار میرود دولت محترم اجرای این کار پسندیده را با مشارکت همه اصناف انجام دهد تا دریک رقابت سالم و براساس مشتری مداری مردم مکان خرید خود را انتخاب نموده و سایر واحد های صنفی نیز از مزایای این طرح بهره مند شوند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *