اهم اخبار

امضا تفاهم نامه همکاری‌های علمی و فناوری بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در جلسه مشترکی که بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد، راهکارها و موارد مشترک همکاری در قالب تفاهم نامه ای پژوهشی، فناوری و آموزشی تهیه و تنظیم شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در ابتدای این نشست دکتر جواد محمدی، سرپرست پژوهشگاه با بیان توانمندی های پژوهشگاه ژنتیک عنوان کرد کارگروهی، استفاده از ظرفیت­های مشترک همکاری، خود باوری و عملکرد مثبت باید برای رفع نیازهای کشور مد نظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست دکتر مهدی امینی ؛ قائم مقام مدیر عامل و عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر  با اشاره به اینکه توسعه پایدار صنعت غذا و دارو و تولیدات محصولات دانش بنیان با تکنولوژی بالا یکی از اهداف این گروه تولیدی است، اعلام آمادگی برای گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف نمود و  اظهار کرد: عزم جدی در گروه زر برای تقویت تعامل ها وجود دارد و امید است امضای تفاهم نامه، مسیر جدیدی را برای همکاری‌های مشترک هموار سازد و زمینه رشد بیشتر فراهم گردد.

در ادامه مدیران به ارائه ظرفیت­ها و توانمندی‌های علمی و زمینه‌­ها و راهکارهای مختلف برای همکاری های مشترک پرداختند.

در پایان این جلسه نیز با توجه به موارد مطروحه تفاهم نامه علمی و فناوری مشترکی برای مدت ۵ سال به امضای مدیران هر دو مجموعه رسید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *