اهم اخبار

انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی برگزار می‌کند؛ دوره آموزش عمومی “تغذیه قبل از بارداری و دوران بارداری”

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور  با هدف ارتقای سطح سواد سلامت و افزایش آگاهی عموم جامعه دوره آنلاین تغذیه قبل ازبارداری و دوران بارداری را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های حضوری از یک سو و همچنین رسالت مجموعه در افزایش سطح آگاهی تغذیه ای مردم از سوی دیگر، دوره‌های آموزش عمومی تغذیه را برای استفاده عموم مردم به صورت آنلاین و مجازی برگزار می کند.

بر این اساس، دوره آموزشی آنلاین تغذیه قبل از بارداری و دوران بارداری با دعوت از  اساتید حوزه تغذیه همچون استاد دکتر سید ضیاءالدین مظهری، دکتر جلال الدین میرزای رزاز رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و دکتر بهزاد قرهیاضی، رییس انجمن ایمنی زیستی ایران طی روزهای 24 تا ۲۶ مهر برگزار می‌شود.

در این دوره مباحثی همچون صحت ادعاهای مطرح شده در مورد تعیین جنسیت با رژیم غذایی قبل از بارداری، ملاحظات غذایی پیش از بارداری برای تضمین سلامت مادر و فرزند، پیشگیری از مشکلات شایع در دوران بارداری، مواد غذایی مفید در دوران بارداری، جلوگیری از چاقی و دیابت در دوران بارداری و رژیم غذایی در دوران بارداری، مورد بحث و آموزش قرار میگیرند.

همچنین ارایه فیلم آموزشی و اعطای گواهی معتبر از دیگر مزایای شرکت در این دوره است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https:/evnd.co/hdE9G مراجعه کنند.

سرویس خبری: علمی و تغذیه و سلامت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *