اهم اخبار

انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه بین گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز ، مرکز علمی کاربردی سحرخیز و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز از انعقاد این تفاهم نامه ۳ جانبه در راستای نیل به اهداف بلند مدت علمی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، از روابط عمومی گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز، فرزاد سحرخیز با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم نامه منعقد شده در راستای اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه محصولات صنایع غذایی سلامت محور، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای علمی، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان هر ۲ مرکز و تبادلات علمی وتوسعه مراکز آزمایشگاهی در راستای افزایش کیفیت صنایع غذایی از جمله اهداف این تفاهم نامه بوده است.

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز با اشاره به اینکه توسعه پایدار صنعت غذا یکی از اهداف این گروه تولیدی است، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه با انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور نیز در همین راستا بوده و امید می رود بتوان با استفاده از ظرفیت های مشترکی که در هر ۲ طرف وجود دارد به این هدف دست پیدا کرد.

سحرخیز در ارتباط با تعهدات انستیتو در این تفاهم نامه، بیان کرد: طراحی، تصویب و اجرای طرح های پژوهشی که مورد نیاز گروه سحرخیز است، مشارکت مادی ومعنوی در برگزاری دوره ها، کارگاه ها و سمینارهای علمی که در راستای اهداف شرکت باشند.

فرزاد سحرخیز در ادامه به برخی دیگر از اهداف این تفاهم نامه اشاره کرد:

تأمین مالی پروژه های تحقیقاتی در تولید محصولات سلامت محور، فراهم کردن امکان برگزاری دوره های کارآموزی برای دانشجویان انستیتو در مراکز تولیدی سحرخیز، استقرار در مرکز رشد انستیتو در راستای کمک به توسعه تولید محصولات غذایی دانش بنیان و سلامت محور و همکاری در توسعه فناوری های صنایع غذایی از تعهدات گروه سحرخیز در این تفاهم نامه است.

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز خاطرنشان کرد: گروه سحرخیز با توجه به قدمت نزدیک به ۹۰ ساله خود در تولید محصولات غذایی ، تأمین سلامت و کیفیت زنجیره غذایی را یکی از مسئولیت های اجتماعی خود قلمداد کرده و این تفاهم نامه نیز در همین راستا منعقد شده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *