اهم اخبار

بازدید معاون وزیر از کارخانه تولید شیر خشک پگاه چهارمحال و بختیاری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از کارخانه تولید شیر خشک پگاه چهارمحال و بختیاری بازدید کرد و گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان، برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن رکنی در بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه این کارخانه از بزرگترین کارخانه شیر خشک کشور  وخاورمیانه است، اظهار کرد: این کارخانه ۱۸ هزارتن انواع محصولات پودری را تولید و علاوه بر مصرف داخل به بازارهای بین المللی صادر می‌کند که از نظر کیفیت در بالاترین سطح است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‎‌های این کارخانه شامل تولید محصولات لاکتومیل یک و دو، شیر خشک فوری ویتامینه، شیر خشک بدون چربی با پروتئین ۶ تا ۳۴درصد است، افزود: این کارخانه به تولید شیر خام، شیر خشک نوزاد و شیر خشک صنعتی و فراورده‌های آن می پردازد.

رکنی گفت: این کارخانه ۱۰۰ تن شیر خام را دریافت و به شیر خشک تبدیل می‌کند که  مزیت خوبی از لحاظ رفع نگرانی دامداران جهت فروش شیر محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه با وجود عملکرد بسیار خوب و کیفیت بالای تولید در این کارخانه،  ۱۰۰ درصد محصولات آن جذب بازار نشده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *