اهم اخبار

بیسکویت درجستیو درنا با طعم مطلوب و ارزش غذایی بالا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print


بیسکویت دایجستیو که تاریخچه آن به کشور اسکاتلند بر می گردد، محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دارد. دایجستیو اولین بار در سال ۱۸۳۹ توسط دو پزشک اسکاتلندی برای کمک به فرآیند هضم رواج پیدا کرد. همانطور که میدانیم کلمه دایجستیو در زبان انگلیسی به معنای “هاضمه، گوارشی، هر ماده ای که به فرایند هضم کمک کند” می باشد. لذا محصولات دایجستیو با داشتن مواد اولیه ای با این قابلیت، به این فرآیند در بدن کمک می کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) ، در فرمولاسیون بیسکویت های  دایجستیو که از آرد گندم کامل استفاده می شود، تمام اجزای دانه ی گندم، اندوسپورم ، جوانه و سبوس وجود دارند. برای توضیح بیشتر می توان اینگونه بیان کرد که  در طرز تهیه آرد گندم کامل هیچ یک از اجزای آن طی فرایند تبدیل گندم به آرد از آن جدا نمی شود.

این آرد به دلیل دارا بودن سبوس زیاد، قهوه ای رنگ بوده و شامل ویتامین های مختلف از جمله ویتامین های گروه Bمانند تیامین (B1)، نیاسین (B3)، بیوتین (B7) می باشد. علاوه بر این موارد، سبوس میزان قابل توجهی فیبر، مواد معدنی، و آنتی اکسیدان دارد. فیبر موجود در آن علاوه بر پیشگیری از یبوست، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش داده و نیز در کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی، سرطان، سنگ کیسه صفرا، آسم و … کمک شایانی می کند. مصرف غلات کامل می تواند موجب احساس سیری بیشتر در فرد شده و در نتیجه منجر به لاغری شود.

شرکت دُرنا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیک و کلوچه و بیسکویت در ایران، از مرغوب ترین مواد اولیه در تمامی محصولاتش از جمله بیسکویت های دایجستیواستفاده کرده که علاوه بر طعم مطلوب ازخواص ارزشمند تغذیه ای بالایی که اشاره مختصری به آنها شد برخوردار است.



فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *