اهم اخبار

توزیع ۱۵۰۰ تن روغن با نرخ مصوب در بین قنادان تهرانی/ افزایش ۱.۵ برابری سهمیه قنادان در آستانه ماه رمضان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

صنف قنادان مدعی شده است که بیشتر روغن مورد نیاز خود را با اختلاف ۳۰۰ هزار تومان در هر ده کیلوگرم به صورت آزاد تهیه می‌کنند. این سخنان در حالی است که انجمن صنفی روغن نباتی تاکید دارد نه تنها روغن را با قیمت مصوب در اختیار قنادان قرار داده، بلکه سهمیه آن‌ها در فروردین ماه و در آستانه ماه رمضان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از ایلنا؛ روز گذشته محمد بی‌بلا، رییس صنف قنادان جنوب تهران، مدعی شد؛ قنادان در حال حاضر بیشتر روغن مورد نیاز خود را با اختلاف ۳۰۰ هزار تومان در هر ده کیلوگرم به صورت آزاد تهیه می‌کنند.

این سخنان با واکنش انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران روبه‌رو شده است. روابط عمومی این انجمن امروز به خبرگزاری ایلنا اعلام کرد: نه تنها روغن با قیمت مصوب در اختیار قنادان تهران قرار گرفته، بلکه سهمیه آن‌ها در فروردین ماه و در آستانه ماه رمضان افزایش یافته است.

به گفته این انجمن؛ از آذر ماه سال گذشته تا ماه جاری حدود یک هزار و ۵۰۰ تن روغن نباتی در بین قنادان تهران توزیع شده است.

همچنین میزان سهمیه در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، با افزایش بیش از ۱٫۵ برابری به ۵۰۰ تن رسیده است.

افزایش سهمیه قنادان با هدف تامین و تنظیم بازار بوده تا قنادان با اطمینان خاطر به استقبال ماه رمضان بروند.

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران این موضوع را نیز یادآور شد که تمام سهمیه‌های تامین شده برای قنادان با نرخ مصوب بوده است.

این انجمن روغن مورد نیاز قنادان را مانند انجمن‌ها و اتحادیه‌های تولیدکننده دیگر در بخش صنایع غذایی به شکل تحویل مستقیم یا از طریق اتحادیه مربوطه با قیمت مصوب انجام می‌دهد.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا


اخبار مرتبط: قنادان روغن مورد نیاز را ۳۰۰ هزار تومان گران‌تر بخرند

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *