اهم اخبار

جشنواره بزرگ روز طبیعت تا ٣٠ فروردین ادامه دارد/ اعطای ١٠٠ دوچرخه به برگزیدگان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جشنواره بزرگ روز طبیعت برگزار می شود و تا سی ام فروردین ماه ادامه دارد .


به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی از روابط عمومی شرکت طبیعت سبز، جشنواره طبیعت تا سی ام فروردین ماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند با تولید محتوا درباره طبیعت در این جشنواره شرکت کنند.از میان آثار ارسالی به ١٠٠ اثر برتر صد عدد دوچرخه به قید قرعه تعلق خواهد گرفت .

علاقمندان دقت کنند اثر ارسالی حتما باید اثری متعلق به خود ایشان باشد.اثر ارسالی می تواند در یکی از قالب های عکس، نقاشی ، موشن گرافیک، شعر، نوشته، داستان، ویدیو، موسیقی و کاردستی باشد و انتخاب نوع محتوا کاملا بستگی به خلاقیت و توانایی فرد شرکت کننده دارد و محدودیتی در این حوزه نیست.

گفتنی است تمام افرادی که در این جشنواره حضور داشته باشند و اثری را ارسال کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد ضمن اینکه آثار خلاقانه به طور جداگانه مورد داوری قرار می گیرند و جایزه ویژه دریافت خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره ٣٠ فروردین ١۴٠٢ و تاریخ قرعه کشی ٢ اردیبهشت ١۴٠٢ مصادف با عید سعید فطر خواهد بود

.علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت طبیعت به نشانیtabiatfood.com و همچنین صفحه اینستاگرام این شرکت به نشانی https://instagram.com/tabiat_foodمراجعه کنند.

ا

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *