اهم اخبار

مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه: حضور مجدد شش کشور خارجی در نمایشگاه ایران آگروفود ١۴٠٠

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

لادن ملکی، مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه مطرح کرد: حضور مجدد شش کشور خارجی در نمایشگاه ایران آگروفود ١۴٠

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، پس از یک وقفه یکساله به دلیل همه گیری کرونا، مشارکت شش کشور خارجی در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۰ برای انتقال تکنولوژی های صنایع موادغذایی و کشاورزی دستاورد بزرگی محسوب می شود.

لادن ملکی، مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه در گفت و گو با اخبار نمایشگاه ها گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته “ایران آگروفود ۲۰۲۱ با حضور ۲۷۶ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۳۰ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان در تاریخ ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه مهرماه ۱۴۰۰ در برگزار می شود.

وی افزود: ایران آگروفود ۱۴۰۰ در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن های ۵، ۶،۷ ، ۸-۹، ۳۵، ۳۸ و فضای باز سالنهای یادشده برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه تصریح کرد: این نمایشگاه با اهدافی چون ارتقاء سطح دانش فنی و فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم های نمایشگاه، معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در زمینه های صنعت موضوعی نمایشگاه ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیر نفتی کشور، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان متخصص از نمایشگاه با آخرین دست آوردهای علمی و صنعتی شرکت کنندگان و تولید کنندگان داخلی و خارجی در زمینه های موضوعی نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا جهت ارتباط مستقیم تولید کنندگان با متخصصین برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاش های برگزارکننده و شریک تجاری خارجی این نمایشگاه از حضور نمایندگان کشورهای خارجی در این رویداد خبر داد و افزود:تعداد شرکت کنندگان خارجی بدلیل محدودیت سفرهای برون مرزی در سطح بین المللی ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ نسبت به سنوات قبل از پاندمی کرونا کاهش یافته است. اما خوشبختانه پس از یک وقفه موجه و عدم حضور یکساله شرکت کنندگان خارجی با تلاشهای مستمر برگزارکننده و شریک تجاری خارجی این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی در قالب پاویون آلمان، برزیل، ترکیه و سایر شرکت کنندگان یا نمایندگی های آن ها از کشورهای اسپانیا، ایتالیا و هلند بار دیگر در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۱ حضور خواهند یافت وی افزود: حضور مشارکت کنندگان خارجی در آگروفود ۱۴۰۰ برای انتقال تکنولوژی های صنعت مواد غدایی است و کالافروشی از سوی آن ها در نمایشگاه صورت نخواهد گرفت.

ملکی تاکید کرد: نمایشگاه امسال علی رغم محدودیتها و ملاحظات ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ از استقبال فراتر از انتظار توسط تولیدکنندگان داخلی نیز برخوردار بوده است و شرکت کنندگان داخلی آخرین دست آوردهای خود را در زمینه فرآورده ها و محصولات غذائی، صنایع تبدیلی، ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی درمعرض دید دست اندرکاران و متخصصان خواهند گذاشت.

مدیر اجرایی پالار سامانه تاکید کرد: نکته مهمی که در برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۱ در نظر گرفته شد؛ پیش از ثبت نام و جانمائی کلیه دستورالعملها و پروتکل های بهداشتی تدوین شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت سهامی نمایشگاهها در اختیار متقاضیان مشارکت قرار گرفت، تا شرکت کنندگان پیش از هر چیز رعایت این نکات را در راستای حفظ سلامت عمومی مد نظر داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازدید حضوری از این نمایشگاه فقط مختص متخصصان و دست اندرکاران (در قالب مذاکرات B2B بوده و نمایشگاه برای بازدید عموم آزاد نیست.

گفتنی است پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، پذیرای بازدیدکنندگان محترم در سالن ۷، غرفه ۸ می باشد.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *