اهم اخبار

حضور مقتدرانه گروه صنعتی و پژوهشی زر در نمایشگاه گلفود امارات

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه صنعتی و پژوهشی زر برای چهارمین سال متوالی با حضور در نمایشگاه گلفود مواد اولیه و ماشین آلات غذایی امارات ( gulfood manufacturing) همراه با ۱۲۰ کشور جهان آخرین دستاوردهای بزرگ خود را در تولید محصولات High tech و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشت. 

به گزارش اگروفودنیوز،نمایشگاه گلفود که هر ساله صدها نوع از محصولات و فرآورده‌های غذایی و انواع نوشیدنی‌ها از مناطق مختلف جهان را در یک مکان متمرکز می‌کند جایی است که طعم بین المللی زر با محصولات جدید به بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان دومین تولید کننده پاستا در جهان با معرفی آخرین توانمندی خود در تولید انواع ماکارونی و پاستا و همچنین به عنوان سومین تولیدکننده فروکتوز در جهان با معرفی آخرین دستاوردهای خود در تولید محصولات High  tech ‌و دانش بنیان بر پایه ذرت با هدف صادرات بر اساس مطالعه و فتح بازارهای بین المللی به عنوان یکی از مهمترین صادرکنندگان ایرانی محصولات غذایی در جهان جهت معرفی محصولات تولیدی گامی بلند در نمایشگاه گلفود امارات برداشته است.

این رویداد بزرگ به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه تجارت شرکت های غذایی جهان به حساب می آید که گروه صنعتی و پژوهشی زر برای چهارمین سال متوالی در این نمایشگاه که سابقه درخشان در میان تجار و صادرکنندگان دارد، این فرصت را فراهم می آورد تا بتواند بازارهای آسیای میانه – شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نماید که تاکنون به لحاظ محصول بی نظیر و طعم به یاد ماندنی زر در کنار رقبای بزرگ دنیا توانسته سهم بزرگی از بازارهای بین المللی را از آن خود کند. 

در این نمایشگاه بی نظیر بازدیدکنندگان و خریداران از ۲۰۰ کشور جهان از غرفه های متعدد بازدید و با حضور در غرفه تخصصی زر با انواع محصولات این شرکت دانش بنیان آشنا و اغلب قراردادهایی برای توسعه روابط و تجارت از طریق این رویداد در سطح بین المللی منعقد می شود.

 گفته می شود در مدت برگزاری این نمایشگاه که از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار نفر از ۲۰۰ کشور جهان، از مرکز تجارت جهانی امارات بازدید خواهند کرد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *