اهم اخبار

در روز جهانی استاندارد رخ داد / پگاه تهران واحد نمونه ملی کشوری شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت پگاه تهران موفق به کسب تندیس و لوح واحد تولیدی نمونه استاندارد در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، در مراسمی که با حضور شرکتهای نمونه ، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد، دکتر سید جعفر میر، مدیرعامل پگاه تهران، لوح و تندیس واحد تولیدی نمونه کشوری را از دست معاون اول رییس جمهور دریافت کرد.

معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر اهمیت توجه به موضوع استاندارد در تولید محصولات مختلف گفت: استاندارد و کیفیت محصول برای واحد‌های صنعتی و تولیدی که به دنبال حضور در بازار‌های بین‌المللی هستند، مهمترین موضوع است.

اسحاق جهانگیری اظهار داشت:امروز مردم کشور نیز به نشان استاندارد بر روی کالاها و محصولات توجه جدی دارند و این حساسیت جامعه تا حدی ارتقا پیدا کرده که مردم نه تنها به استاندارد کالا بلکه حتی به برند محصولات نیز توجه دارند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد باید حساسیت ویژه ای نسبت به استاندارد کالاهای تولیدی در کشور داشته باشد خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه نظیر افغانستان، ترکیه، عراق و آذربایجان از مهمترین مقاصد صادراتی ایران هستند و لازم است دستگاه هایی نظیر سازمان ملی استاندارد با کشورهای هدف صادراتی ایران به تفاهم و توافقاتی برسند تا فرایند صادرات برای صادرکنندگان کشور تسهیل شود.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از واحدهای تولیدی نمونه که از سوی سازمان ملی استاندارد معرفی شده اند تصریح کرد: امروز استمرار چرخ تولید برای کشور بسیار مهم است و یکی از اصلی ترین نیازهای استمرار تولید این است که صادرات غیرنفتی به شکلی مناسب انجام شود تا ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه تولید فراهم شود و واحدهای تولیدی بتوانند ادامه حیات دهند.

در این مراسم که نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران حضور داشت از ۱۹ واحد تولیدی برتر در کشور بعنوان واحد نمونه ملی استاندارد ملی تقدیر شد.

به همین مناسبت سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران ، از زحمات معاون کیفیت و همکاران ایشان در کسب این مقام ملی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امید است با توجه به شعار پگاه مبنی بر سلامت محوری و حفظ کیفیت ، این مسیر همچنان ادامه یابد .

مدیر عامل پگاه تهران ، ضمن تبریک به تمامی همکاران ، کسب این عنوان را مرهون تلاشهای تمامی پرسنل پگاه تهران دانست و افزود : باید تلاش شود تا این عنوان در سالهای آتی در تمامی زمینه های فعالیت شرکت تکرار شود.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *