اهم اخبار

رئیس اتاق بازرگانی تبریز: باید آموزش‌های حقوقی به فعالان بخش خصوصی ارائه شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یونس ژائله در دیدار با رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی بر لزوم ارائه آموزش‌های جامع به بخش خصوصی در حوزه‌های حقوقی به‌خصوص در بحث انعقاد قرارداد تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از اتاق بازرگانی ایران؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با تأکید بر لزوم ارتباط دوجانبه مابین اتاق تبریز و کانون وکلا و حفاظت از منافع بخش خصوصی گفت: باید در موضوع انعقاد قراردادهای بخش خصوصی، آموزش‌های لازم حقوقی داده شود تا این افراد بدانند که از همان ابتدای انعقاد، به چه نکات حقوقی باید توجه داشته باشند.

یونس ژائله در دیدار با رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراکز داوری در اتاق‌ها به‌سوی قوی‌تر شدن در حال حرکت است، گفت: مرکز داوری اتاق تبریز نیز باید علاوه بر قوی‌تر شدن به سمت تخصصی شدن قدم برداشته و در منطقه شمال غرب نمونه باشد که قوی‌تر شدن این مراکز می‌تواند فشار به قوه قضاییه را نیز بکاهد.

ژائله با تأکید بر معرفی وکلای منصف، شجاع و سالم از سوی کانون وکلای دادگستری و بهره‌مندی و معرفی این افراد به بخش خصوصی برای حل اختلافات و مشکلات حقوقی این بخش گفت: یکی از نکات مهم، ارائه آموزش‌های جدی در حوزه‌های مختلف حقوقی به بخش خصوصی است که در این راستا خواستار معرفی اساتید توانمند حقوقی از سوی کانون برای ارائه مباحث حقوقی و آموزش لازم به فعالان بخش خصوصی هستیم.

رئیس اتاق تبریز همچنین از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارائه مشاوره‌های حقوقی به اعضای اتاق خبر داد و گفت: به کمک وکلای مورد اعتماد، شاهد برگزاری جلسات مشاوره حقوقی در اتاق خواهیم بود.

او همچنین بر لزوم ایجاد شرکت و موسسه جامع و بزرگ حقوقی در تبریز تأکید کرد و گفت: با ایجاد این شرکت قوی حقوقی می‌توان شاهد اتفاق بزرگی در حوزه قضایی و حقوقی بود که در این راستا اتاق تبریز آماده هرگونه همکاری دوجانبه است.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: اتاق بازرگانی ایران

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *