اهم اخبار

رئیس اتاق بیرجند: روند سرمایه‌گذاری و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای باید تقویت شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محسن احتشام در نشست شورای گفت‌وگوی خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ستاد توسعه خاوران برای ایجاد تحول در سرمایه‌گذاری این استان، بر لزوم تقویت این روند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از اتاق بازرگانی ایران؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: با راه‌اندازی ستاد توسعه خاوران، تحولی در حوزه سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی ایجاد شد که این روند باید تقویت شود.

محسن احتشام در سی و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی، افزود: روند خوب سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی نباید متوقف شود و باید استمرار داشته باشد تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در استان باشیم.

رئیس اتاق بیرجند با تشکر از تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی در ۱۳ ماه گذشته افزود: تلاش‌های استاندار باعث شد که به جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نظم بخشیده شود و تعامل خوبی بین مدیران دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات استان برقرار شود.

وی اظهار کرد: تعاملی که دولت و بخش خصوصی در ۱۳ ماه گذشته داشتند مثال‌زدنی بود و استاندار سنگ بنای توسعه استان را بر شعار تدبیر، تلاش و توسعه قرار داد.

احتشام همچنین گفت: بارگاه‌های بهداشتی زرشک در راستای کاهش بار میکروبی محصول اهمیت زیادی دارد و برای صادرات زرشک باید بار میکروبی آن کاهش یابد.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: اتاق بازرگانی ایران

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *