اهم اخبار

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی: آرد نانوایی‌های ایران استاندارد جهانی دارد / تهران بیش‌ترین مصرف کننده آرد در کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: ما از منظر ماشین آلات تولید آرد حرف اول را در دنیا می‌زینم.

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تولید آرد در کشور اظهار کرد: از منظر ماشین آلات تولید آرد حرف اول را در دنیا می‌زنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه گندم با استاندارد در اختیار کارخانجات قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این امر سبب می‌شود که آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار گیرد.

کرمی در ادامه بیان کرد: امسال، بخش اصلی گندم دیمی و آبی که از استان‌های گلستان، خوزستان که به عنوان بهترین گندم محسوب شوند وارد تهران و کل کشور قرار گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با بیان اینکه امسال، کیفیت آرد نسبت به سال گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: امیدواریم که این روند در سال‌های آتی هم به همین منوال، پیش برود.

کرمی در ادامه گفت: تهران بیشتر مصرف کننده گندم است و بیشتر از استان‌های گلستان، خوزستان، فارس وارد کشور می‌شود.  قرار است طی یک یا ۲ ماه آینده، گندم از روسیه وارد کشور شود.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است افزود: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

کرمی  با اشاره به اینکه نیرو‌های نظارتی بر تمام نانوایی‌ها نظارت دارند،  یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *