اهم اخبار

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور:”تروند زعفران” می تواند زنجیره ارزش زعفران و زرشک را تکمیل کند+ عکس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: هدف ما در دوره مدیریتی جدید این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی را تکمیل کنیم و ورود شرکت دانش بنیان قدرتمندی، همچون تروند زعفران می توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک تکمیل کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، اسماعیل قادری‌فر به همراه عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، اسحقاقی نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس ومعاونان سازمان جهاد کشاورزی استان و کریمی  فرماندار شهرستان قاینات از شرکت دانش بنیان تروند زعفران قاین بازدید کردند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: دراین راستا از شرکت دانش بنیان تروند زعفران به عنوان یک شرکت خوب و ارزشمند درحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری ازخام فروشی را دردستور کار دارد حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه روح نخبگی و جریان نوآوری و رویکرد کارآفرینی در حوزه کار و تلاش و زنجیره ارزش در تروند زعفران  بسیار شفاف و واضح دیده می شود تصرح کرد: قطعا این روحیه فزاینده و علمی در کالای اساسی و کلیدی در یک محصول رقابتی و ارزشمند برای کشور منجر به ارزش افزوده برای  کل کشور می شود.

 قادری فر با بیان اینکه با ورود شرکت دانش بنیان قدرتمندی، همچون تروند زعفران می توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک را تکمیل کرد گفت: استراتژی تروند برای کسب ارزش افزوده بیشتر در بازار های صادراتی استراتژی درستی است.

معاون وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: اگر این حلقه و ارتباط بین تروند زعفران و تعاونی روستایی ایجاد شودمنجر به توسعه و ایجاد اشتغال،رفع مشکلات کشاورزی و افزایش ارزش افزوده و حمایت مستقیم از کشاورزی می شود.

قادری فر بیان کرد: سازمان تعاون روستایی یک سازمان تنظیم گر هوشمند محصولات کشاورزی با زنجیره ارزش و قطعاء خدمتگزار کشاورز است و تعاون روستایی خود را حامی و پشتیبان تولیدکننده می داند .

وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف گروه بزرگ تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاین خاطرنشان کرد: هدف ما در دوره مدیریتی جدید در تعاون روستایی این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی راتکمیل کنیم و دراین راستا از شرکت دانش بنیان تروند زعفران بعنوان یک شرکت خوب  و ارزشمند درحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری از خام فروشی می کنند حمایت می کنیم

مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره گروه تولیدی و کشاورزی شرکت تروند زعفران قاین تکمیل زنجیره ارزش کسب و کار ازکشاورز تا مصرف کننده ، اعتلا و حمایت از رونق تولیدات داخلی، توسعه و رونق کسب و کار کشاورزی در استان از جمله اهداف کلان این مجموعه برشمرد.

محسن احتشام افزایش انگیزه کشاورزان زرشک کارو زعفرانکارمنطقه، توسعه ملی و توسعه منطقه ای ،حذف خام فروشی در محصولات ،کسب ارزش افزوده ، توسعه منطقه ای و توسعه ملی وایجاد اشتغال پایدار را از دیگر اهداف کلان تروند زعفران عنوان کرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *