اهم اخبار

رئیس سازمان دامپزشکی در بازدید از کارخانه پگاه تهران : صادرات در حوزه دامپزشکی مربوط به فرآورده های لبنی است +تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر واعظی مدیر کل دامپزشکی استان تهران و هیئت همراه از کارخانجات پگاه تهران بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، دکتر علیرضا رفیعی پور در بازدید از کارخانه پگاه تهران گفت : صادرات در حوزه دامپزشکی مربوط به فرآورده های لبنی است و شرکت صنایع شیر ایران در این خصوص رتبه اول را دارد .

بازدید رئیس سازمان دامپزشکی از شرکت پگاه تهران

در این بازدید مهندس عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران گزارشی صادرات محصولات لبنی شرکت های پگاه ارائه نمود و از همکاری سازمان و تسریع در صدور کد IR و مجوزات صادرات تقدیر کرد.

سپس دکتر رفیعی پور ضمن تقدیر از رشد صادرات محصولات شیری پگاه اعلام کرد بزودی طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی شیر خام توسط سازمان دامپزشکی اجرا خواهد شد.

دکتر علیر ضا رفیعی پور در کنار دکتر شهریار دبیریان (مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع شیرایران) و دکتر میر (مدیرعامل پگاه تهران)


در ادامه دکتر وحید مفید مشاور هلدینگ صنایع غدایی صندوق بازنشستگی نیز در این بازدید با اشاره به روحیه جهادی در سازمان دامپزشکی ابراز امیدواری کرد با همفکری و هماهنگی با این سازمان بتوان شاخص های کیفی درحوزه صنعت شیر را ارتقا بخشید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *