اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره انجمن مواد افزودنی صنایع غذایی: دولت هادی و ناظر بر حسن انجام کارها باشد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پرویز جهانگیری گفت: برای بقا باید یک تجدید نظر کلی در جهت تغییری اساسی در سیستم دولتی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، رئیس هیئت مدیره انجمن  مواد افزودنی صنایع غذایی در پاسخ به سوال خبرنگار اگروفودنیوز مبنی بر اینکه؛ کارآفرینان تا چه حد در شرایط سخت تحریمی کشور توانسته‌اند به اهداف مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کمک کنند و در این زمینه ارگان های دولتی در این مسیر چه حمایتی از تولیدکنندگان داشته اند؟ گفت: متاسفانه شرایط موجود را چنان بر تولید کنندگان تحمیل نموده اند که تولید کنندگان فراموش کرده اند که تولید کننده هستند و در مقابل جامعه به نام تولید کننده وظایفی در برابر تامین سلامت مردم دارند.

دکتر جهانگیری ادامه داد: تولید کنندگان عاملی شده اند برای نگهبانی از قوانین نا کارآمد مالیاتی و در عین حال کارمندان بی جیره و مواجب اخذ مالیات های ناحق جهت سازمان امور مالیاتی از شرکتهای درمانده و رو به موت خودشان که سالها با خون دل آنها را به قیمت زیان های وارد به خود حفظ کرده اند.

وی افزود: کارآفرینان در ورطه قوانین ضد کار که همواره کارگر و کارفرما از اجرای آن ناراضی بوده اند غوطه ور هستند و در حفظ این قانون ضد کار کوشا بوده اند و شاهد نارضایتی های طرفین هستند که هر طرف مقابل خود را بمثابه دشمن نگاه می کنند و در لابلای قوانین غیر عقلانی آن سر در گم می باشند.

دکتر جهانگیری گفت: در شرایط موجود اقتصادی و فشار همه جانبه بخش دولتی به بخش خصوصی آیا می توان از مدیران انتظار پیشرفت و توسعه کار داشت و با آنان از توسعه و پیشرفت سخن به میان آورد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پارس استا خاطر نشان کرد: ما برای بقا باید یک تجدید نظر کلی در جهت تغییری اساسی در سیستم دولتی داشته باشیم و امور را به بخش خصوصی واگذار کنیم و دولت مانند سایر کشورهای پیشرفته هادی و ناظر بر حسن انجام کارها باشد.

جهانگیری در پایان گفت: ما هیچ کمکی از طرف دولت دریافت نکرده ایم جز مزاحمت و صدور بخشنامه های دست و پا گیر که مانع تولید بوده اند.

سرویس خبری: صنعت غذا


اخبار مرتبط: رئیس هیئت مدیره انجمن مواد افزودنی صنایع غذایی: بخش خصوصی و دولت باید برای رسیدن اهداف لازم یکدیگر را پشتیبانی کنند

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *