اهم اخبار

سه سال تاخیر برای احقاق یک جرعه حق قانونی از دولت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]عصارزادگان مدیر عامل گروه صنایع غذایی جرعه گفت: پس از گذشت سه سال هیئت دولت حقانیت مطالبات گروه غذایی آرد جرعه را تایید کرد.[/heading]

محمد عصارزادگان

به گزارش اگروفودنیوز ،   پایگاه خبری شاهین نا؛ آبان ماه سال ۹۳ بود که خبر تیغ ناعادلانه مزایده بر شاهرگ یکی از شرکت های گروه صنایع غذایی جرعه بعلت عدم پرداخت مطالبات از سوی شرکت غله و بازرگانی دولتی تیتر یک رسانه های کشور شد.

خوشبختانه امروز باخبر شدیم که با پیگیری های شبانه روزی مدیر عامل گروه صنایع غذایی جرعه، پس از گذشت سه سال حقانیت این شرکت در هیئت دولت به اثبات رسیده است.

تایید حقانیت مطالبات گروه صنایع غذایی جرعه پس از سه سال در هیئت دولت

مدیر عامل گروه صنایع غذایی جرعه در گفتگویی با این پایگاه خبری ضمن تایید این خبر و قدردانی از همه دلسوزان و مسئولان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با لطف و عنایت خدا و پیگیری های فراوان خوشبختانه موفق شدیم که حقانیت مطالبات این شرکت از بازرگانی دولتی را در هیئت دولت به اثبات برسانیم.

وی اظهار کرد: گرچه این احقاق حق سه سال به طول انجامید ولی بحمدالله پس از سه سال پیگیری مجدانه ۲۷ خرداد ماه سال جاری در جلسه هیئت دولت که با حضور رئیس جمهور تشکیل شده بود موفق به اثبات حقانیت مطالبه گندم سال ۹۱ از شرکت غله شدیم و با مصوبه هیئت وزیران بخشی از مطالبات گندم سال ۹۱ پرداخت شد.

محمد عصارزادگان خاطرنشان کرد: تاخیر سه ساله این مطالبه خسارت سنگین و ظلم بزرگی بود که از سوی مدیران شرکت غله اصفهان در حق مجموعه جرعه به عنوان یکی از بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه های تخصصی گندم و آرد کشور، وارد شد.

وی اضافه کرد: با بررسی های کارشناسی توسط کمیسیون اقتصادی دولت سرانجام حقانیت گروه صنایع غذایی آرد جرعه ثابت شد و کمیسیون با مصوبه ۸۴۴۷۶-۹۴/م/ت ۵۰۵۱۶ هـ مورخه ۰۲/۰۴/۱۳۹۴ امید و جان تازه ای به این گروه داد.

رئیس هیئت‌مدیره گروه صنایع غذایی آرد جرعه یادآور شد در سال ۱۳۹۱ و در پی کمبود گندم این گروه غذایی مقدار شصت هزار تن گندم متعلق به خودش را با دستور مسئولان استانداری و مصوبه شورای تامین وقت استان در چرخه تولید آرد خبازی های استان قرار داد.

وی اضافه کرد: متاسفانه علی رغم ابلاغ مصوبه ۴ بندی تاریخ ۱۲ خرداد ۹۳ شورای تامین استان به شرکت غله استان،  بازرگانی دولتی و شرکت غله استان طی دو سال با سر بازدن از این ابلاغیه اعتبار درخشان ۳۵ ساله گروه صنایع غذایی آرد جرعه را خدشه دار و تا آستانه ورشکستگی پیش برد.

عصارزادگان در ادامه با اشاره به شرایط سخت سه سال گذشته تصریح کرد: گروه صنایع غذایی جرعه با قریب ۴۰ سال سابقه درخشان که همواره در امر خدمت رسانی خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فعالیت های شبانه روزی بوده است با توجه به کمبود شدید گندم و دغدغه مسئولان با وارد کردن ۶۰ هزارتن گندم و دریافت نکردن ۱۰ ماه سهمیه ماهیانه خود از شرکت غله استان آرد خبازان را با مصوبه شورای تامین تامین کرد.

چه کسی پاسخگوی خسارت و از بین رفتن زحمات سی ساله است؟

وی با ابراز گلایه مندی از بی توجهی و عدم همکاری شرکت غله اصفهان که گروه غذایی آرد جرعه را تا آستانه ورشکستگی برد و با تعطیلی چند ماهه مانع ادامه فعالیت مجموعه کارخانجات این گروه صنعتی شد گفت: چه کسی پاسخ گوی از بین رفتن زحمات سی ساله ما خواهد بود؟ در حالی که رئیس اداره بازرگانی دولتی در برخی سایت ها مدیر عامل شرکت تولید آرد جرعه را با وجود مدارک مستدل دروغگو خطاب می کرد اما چگونه پس از گذشت سه سال با همان مدارک و مستندات با مطالبات این شرکت موافقت می شود؟

مدیر عامل گروه صنایع غذایی جرعه اضافه کرد: هیئت وزیران پس از ۳ سال بررسی به مصوبه شورای تامین استان صحه گذاشت تا سر انجام گروه صنایع غذائی جرعه حقانیت خود را با اخذ این مصوبه به اثبات برساند.

وی در پایان علیرغم ناملایمتهایی که طی این سالها متحمل شده بود از کلیه مسئولان امنیتی و قضائی استان اصفهان که با بررسی عادلانه و پیگیری‌های مجدانه از طریق کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان، پیگیر وصول مطالبات این شرکت و بازگرداندن این مجموعه به چرخه صنعت بودند و تلاش کردند تا ضمن حفظ وضعیت اشتغال موجود و سرمایه گذاری‌های صورت پذیرفته، از تعطیلی مجموعه جلوگیری به عمل آید، تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام / کد خبر۵۴۳۷۰

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *