اهم اخبار

شرکت شیر پگاه فارس “صنعت برگزیده سبز کشور” شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

برای سومین سال متوالی پگاه فارس تندیس صنعت برگزیده سبز کشور را دریافت کرد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، بیست ویکمین همایش ملی صنعت سبز که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر نفت و جمعی از مقامات کشوری در سالن همایش های بین المللی محیط زیست برگزارگردید.

این جایزه بزرگترین و مهمترین جایزه محیط زیست کشور است که هرسال در این همایش، با هـدف تـرویج فرهـنگ زیست محیطی، توسط سازمان محیط زیست اهدا می‌شود.

شرکت شیر پگاه فارس برای سومین سال متوالی با تایید سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) و سازمان همکاری های بین المللی آلمان ( GIZ ) مفتخر به دریافت تندیس “صنعت برگزیده سبز کشور” گردید.

این افتخار بزرگ ملی در حالی به پگاه فارس رسید که این شرکت علاوه بر توجه ویژه به حقوق مصرف کنندگان و داشتن عنوان “برند دوست داشتی” از سوی آن ها، در کنار ارتقاء وتثبیت کیفی محصولات، در راستای مسئولیت های اجتماعی نیز خود را متعهد دانسته و فراتر از اقدامات قانونی قدم بر می دارد.

شرکت شیر پگاه فارس در حالی موفق به کسب این تندیس در بیست ویکمین همایش ملی صنعت سبز کشور گردید که در دوسال گذشته نیزبعنوان تنها واحد برگزیده سبز صنایع غذایی کشور، با کسب حداکثرامتیازات تندیس زرین را به خود اختصاص داده بود.


بخشی از شاخصه های این انتخاب مهم عبارتند از :
سیستم تصفیه و کنترل آلودگی آب و هوا و صدا و …،
سیستم بازیافت مواد زاید و اجرای برنامه مدیریت پسماند
مدیریت مصرف انرژی
صرفه جویی در مصرف آب وبرق و جایگزینی انرژی های پاک
سازگار نمودن چرخه تولید با محیط زیست
توسعه فضای سبز
ارتقاء دانش زیست محیطی کارکنان و … می باشد

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *