اهم اخبار

شیر گیاهی، محصول جدید شرکت سازنده برگر گیاهی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت “ایمپاسیبل فودز ” که تولیدکننده برگرهای گیاهی است، قصد دارد به تولید شیر گیاهی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، و به نقل از انگجت، شرکت “ایمپاسیبل فودز”(Impossible Foods) که در زمینه تولید گوشت گیاهی فعالیت دارد، طی یک نشست خبری اعلام کرد که قصد دارد به ارائه شیرهای گیاهی بپردازد که “ایمپاسیبل میلک”(Impossible Milk) نام دارد.

یکی از پژوهشگران “ایمپاسیبل فودز” در آزمایشگاه غذایی این شرکت، نمونه‌هایی از شیر گیاهی را نشان داد که از گیاهانی مانند بادام و سویا تهیه می‌شوند اما شباهت زیادی به شیر گاو دارند.

شرکت ایمپاسیبل فودز قصد دارد تعداد اعضای گروه پژوهشی خود را طی ۱۲ ماه آینده تا دو برابر افزایش دهد. این شرکت در راستای هدف خود، پروژه‌ای موسوم به (Impossible Investigator) را آغاز کرده است تا دانشمندان سراسر جهان را به سوی خود جذب کند.

به گفته این شرکت، دانشمندان این پروژه، تجهیزات، منابع و محیط جدیدی را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند فناوری جدیدی را برای تولید محصولات جایگزین و مشابه گوشت، ماهی و لبنیات ارائه دهند. این پروژه، تقریبا به یک سال زمان نیاز دارد.

برگرهای گیاهی ایمپاسیبل فودز در حال حاضر در فروشگاه‌های مواد غذایی آمریکا در دسترس هستند اما این شرکت اعلام کرده که قصد دارد آنها را به فروشگاه‌های آسیا نیز وارد کند.

سرویس خبری: بین الملل

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *