اهم اخبار

صدور پروانه ساخت بهداشتی به روز شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه فرایند صدور پروانه ساخت محصولات غذایی و آشامیدنی به روز شد، از فعالیت سامانه «تیکت» برای ثبت سفارش مواد مواد اولیه خوراکی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی از وبدا، محمدحسین عزیزی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ درخواست در صف رسیدگی صدور مجوز بودند، افزود: اکنون درخواست صدور پروانه در سامانه IRC برای ورود مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی حداکثر طی ۲۴ ساعت پاسخ داده می شوند .

و این یعنی گامی بلند در راستای کاهش بروکراسی اداری و تحقق شعار جهش تولید در سالی که مزین به این شعار است.
مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو اظهار کرد:

اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در راستای شفاف سازی، تکریم مراجعان و پیشگیری از مراجعات غیر ضروری، با توسعه فرآیندهای مربوط به سامانه ها و برنامه ریزی های داخلی،  واردات مواد اولیه تولیدی برای فرآورده های غذایی و آشامیدنی، فرآیندهای پاسخگویی را از طریق سامانه «تیکت» فعال کرد.

وی افزود: تا پیش از این روند صدور مجوز ورود مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی بیش از یک ماه زمان می برد که در حال حاضر پاسخگویی به درخواست ها ظرف ۲۴ ساعت انجام می شود.
عزیزی تصریح کرد:

سازمان غذا و دارو در حال ارتقاء پاسخگویی از طریق مسیرهای سامانه ای به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی و جلوگیری از عدم حضور فیزیکی مراجعین از طریق تیکتینگ بوده که به زودی میز خدمت الکترونیک جایگزین میزخدمت حضوری می شود.

مهتاب زینعلی خانی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *