اهم اخبار

عضو کمیسیون کشاورزی مطرح کرد،صادرات محصولات کشاورزی و لبنی برگ برنده‌ی ماست

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

[heading]یک عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به آغاز صادرات محصولات لبنی از ابتدای ماه بهمن به روسیه گفت: صادرات محصولات لبنی و کشاورزی،‌ برگ برنده ماست.[/heading]

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا عنوان کرد: پس از این که وضعیت نفت به این صورت درآمده باید به محصولات کشاورزی روی بیاوریم. صادرات محصولات لبنی به روسیه، فرصت خوبی برای ارزآوری است. البته ما باید از لحاظ برند، بسته‌بندی و کیفیت،‌ وضعیت خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: این مساله باعث رونق صادرات می‌شود و در عین حال، برای تولیدات دامی ما وضعیت بهتری پیش خواهد آمد. از سوی دیگر،‌ نه تنها لبنیات بلکه خرما، کشمش، زعفران و پسته هم جزو محصولاتی هستند که از جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ اگر در بحث حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و بسته‌بندی خوب عمل کنیم می‌توانیم صادرات را افزایش دهیم و علاوه بر تامین ارز،‌ رونق را به زندگی مردم بیاوریم.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: دولت باید به این طرح ایمان و اعتقاد پیدا کند و منابع و هزینه‌های اولیه دامداران را تامین کند. دولت نباید به این مساله به چشم هزینه نگاه کند بلکه آن را به مثابه سرمایه‌گذاری ببیند چرا که باعث تامین ارز می‌شود.

 

جهت عضویت در کانال تلگرام اگروفودنیوز اینجا را کلیک کنید .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *