اهم اخبار

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد: غذای ۱۵۰ میلیون نفر را با کمک علم می‌توان در کشور تولید کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط فعلی به فضل خداوند بازار از هیچ کالایی خالی نیست و تغذیه ۱۵۰ میلیون نفر را می‌توان با علم تولید کرد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، سی و چهارمین دوره انتخابات نمونه‌های ملی بخش کشاورزی امروز با بیش از یک و نیم ساعت تاخیر در سالن اجلاس سران با ورود رئیس جمهور آغاز شد.

در این مراسم از ۱۶۶ نفر نمونه بخش کشاورزی در ۱۵۵ رشته تقدیر به عمل می‌آید.

بنابراین گزارش، کاظم خابازی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و معاون وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: در نمونه‌های بخش کشاورزی در سال جاری حضور بانوان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: ۱۵ هزار نفر داوطلب برای نمونه‌های بخش کشاورزی در مرحله‌های ابتدایی انتخاب شد که از میان آنها ۱۶۶ نفر در ۱۵۵ رشته به عنوان برگزیده انتخاب شدند که امروز از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

خابازی تولیدکنندگان بخش کشاورزی را قهرمانان واقعی تولید داخلی در کشور دانست.

غذای ۱۵۰ میلیون نفر را با علم می‌توان در کشور تولید کرد

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی برای تولید ارزش والایی قائل شده و تولید مفید جهاد در راه خدا محسوب می‌شود و تولیدکننده مجاهد در راه خدا است که برای تامین معاش خانواده خود تلاش می‌کند.

وی افزود: ثروت ملی را باید با تولید افزایش داد. هر فردی که امکان تولید داشته باشد و از آن امکان استفاده نکند از رحمت خداوند دور شده است.

تقوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تلاش وزارت جهاد کشاورزی را در عرصه تولید قابل تقدیر دانست و گفت: در شرایط فعلی به فضل خداوند بازار از هیچ کالایی خالی نیست و تغذیه ۱۵۰ میلیون نفر را می‌توان با علم تولید کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اقتصاد کشاورزی پایدار و اقتصاد نفتی ناپایدار است. وزارت جهاد کشاورزی وزارتخانه حساسی است که در شرایط فعلی تامین امنیت غذایی کشور را برعهده دارد که در این ارتباط باید از تلاش های وزیر سابق کشاورزی نیز قدردانی کرد.

سرویس خبری: کشاورزی

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *