اهم اخبار

لبنیات هم به عرضه‌های اینترنتی افزوده می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قادری فر گفت: از هفته آینده لبنیات نیز به لیست عرضه اینترنتی اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینی مجری طرح هوشمند توزیع کالا در رابطه با این طرح گفت: بدون دریافت هیچ هزینه ارسالی کالا را به قیمت مصوب تنظیم بازار کشور درب منزل مردم تحویل می‌دهیم. تخم مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان، مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

اسماعیل قادری فر رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی در این رابطه گفت: از ۱۲ آذرماه شاهد عرضه سه قلم از کالا‌های اساسی دیگر هستیم. ۵ قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر به قیمت مصوب تنظیم بازار در سامانه بازرگام عرضه و رایگان ارسال می‌شود؛ از هفته آینده لبنیات نیز به این لیست اضافه خواهد شد هدف این طرح کنترل بازار و حذف واسطه‌هاست. شهر‌های تحت پوشش نیز از امروز افزایش پیدا کرده است و هموطنان در شیراز، یزد و مشهد نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

در حال حاضر هیچ مشکلی در سامانه بازرگام وجود ندارد و مرغ منجمد در حال عرضه است. ما حتی عرضه ۱۴ هزار و ۴۰۰ درخواست در ثانیه را سپری کرده ایم. با هماهنگی که با سازمان فناوری اطلاعات انجام داده ایم قطعا مشکلی در خدمت رسانی نخواهیم داشت.

همچنین این سامانه سیستم ربات یاب دارد اگر از یک آیپی تعداد زیادی ورودی داشته باشد، آن آیپی مسدود می‌شود این کار برای جوگیری از احتکار کالا و سود جویی دلال‌ها است تمایل داریم از ظرفیت‌های استان‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *