اهم اخبار

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تغییر کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با حکم وزیر صنعت، معدن وتجارت به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: پسا برجام فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور است و این توافق هم در داخل کشور و هم درخارج از ایران حادثه بسیار بزرگی بود.

وزیر صنعت، معدن وتجارت موضوع اصلی بعد از برجام را مساله اقتصاد برشمرد وگفت: همه مجموعه ها باید درفضای پسا برجام به سمت ایجاد فضایی امیدبخش و نشاط آور حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات و توسعه و پیشرفت مهیا شود که دراین راه با تفکر اصولی و سیستماتیک می توانید انگیزه بیشتر ایجاد کنید.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان،‌ دست اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد وگفت: این اقدام موجب می شود از نزدیک بتوان با وظایف ؛‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: باید در دوران پسا برجام موجی از امید در شهرکهای صنعتی ایجاد ومشکلاتی نظیر آب و برق وگاز و.. با همکاری مسئولان و مردم در مدت زمان کمتری حل وفصل شود.

به گزارش ایسنا، علی یزدانی به عنوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی منصوب شد. پیش از این محمد علی سید ابریشمی مدیرعامل این سازمان بود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *