اهم اخبار

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی: یارانه خرید توافقی محصولات کشاورزی به این سازمان اختصاص یافت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محمدعلی نیکبخت از اختصاص یارانه تنظیم بازار برای جبران ضرر و زیان از محل اعتبار ۱۴۰۱ و یارانه برای خریدهای توافقی به این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمدعلی نیکبخت در بیست و یکمین جلسه مدیران ستادی و استانی این سازمان با اشاره به اجرای طرح تنظیم بازار میوه شب عید در سال گذشته، افزود: در اجرای طرح تنظیم بازار میوه در سال گذشته خوب عمل شد اما باید نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای اجرای این طرح را بررسی تا در اجرای آن در سال جدید بهتر و موثرتر عمل شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به اینکه اجرای موفق این‌گونه طرح‌ها اعتبار اجتماعی سازمان را احیا می‌کند، اظهار داشت: یارانه تنظیم بازار برای جبران ضرر و زیان از محل اعتبار ۱۴۰۱ و یارانه برای خریدهای توافقی به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اختصاص یافته است.

وی ادامه‌داد: همچنین امسال سازمان مرکزی تعاون روستایی در همه خریدهای توافقی محصولات کشاورزی به عنوان متولی معرفی شده است.

نیکبخت با بیان اینکه در اجرای موفق طرح تنظیم بازار میوه هیچ استانی به لحاظ مالی متضرر نشد، خاطرنشان‌کرد: علت اصلی این مهم، تبیین درست این طرح در همه جهات بوده است و برای نخستین بار جلوی ضرر دولت گرفته شد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اصول مدیریتی در این سازمان را شامل پنج اصل مهم برشمرد و افزود: اجرای درست اساسنامه سازمان تعاون روستایی که لازمه آن شناخت کامل و درست بوده و توانمندسازی، حمایت و هدایت از تشکل‌ها و شبکه تحت پوشش و تغییر دیدگاه و نگرش بنگاه‌داری و اقتصادی به فعالیت‌های سازمان از اصول مدیریتی آن است.

وی با اشاره به شعار سال، بخش عمده تحقق این شعار و مهار تورم را بر دوش سازمان مرکزی دانست و گفت: همه مدیران ستادی و استانی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و شبکه تحت پوشش با جدیت در جهت اجرای طرح تنظیم بازار میوه، خرما و خرید تضمینی گندم در سال پیش رو اقدام و فعالیت کنند.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *