اهم اخبار

مدیرعامل شرکت بستنی ظفر در گفتگو با اگروفودنیوز خبر داد: توسعه صادرات محصولات بستنی ظفر با احداث کارخانه در ترکیه و افغانستان + ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یوسف جهانبخش می گوید: حفظ اعتماد مصرف‌کنندگان با تولید محصولات با کیفیت و سلامت محور از اهداف اصلی بستنی ظفر است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، جهانبخش ضمن مثبت ارزیابی کردن و استقبال بازدیدکنندگان از بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات افزود: شرکت بستنی ظفر اولین تولیدکننده بستنی زمستانی در ایران و جهان است که همواره ضمن استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بسته‌بندی‌های به روز سعی در گسترش محصولات خود در بازار دارد.

مدیرعامل شرکت بستنی ظفر با اعلام اینکه این شرکت با تولید محصولات سلامت محور و حفظ سلامت مصرف‌کنندگان از شکر کمتری استفاده کرده و در محصولات خود از شیرین کننده طبیعی استویا استفاده می‌کند.

این کارآفرین صنایع غذایی با اشاره به صادرات این شرکت به کشورهای مختلف جهان از جمله عراق،افغانستان، پاکستان، ترکیه، کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس از سرمایه گذاری این شرکت در کشورهای افغانستان و ترکیه خبر داد و گفت با این عمل ضمن حضور پرقدرت محصول ایرانی در بازار کشورهای همسایه بسیاری از هزینه‌های حمل و نقل کاسته می‌شود و شرکت بستنی ظفر به یک شرکت بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

جهانبخش ضمن اشاره به شعار سال و عملکرد نسبتا خوب دولت در جهت تحقق این شعار، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان دچار مشکلات هستند که با حمایت دولت این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بستنی ظفر در خصوص تعامل شرکتها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاطر نشان کرد: جا دارد این فروشگاه‌ها با تولیدکنندگان تعامل بیشتری داشته باشند چرا که اکثر شرکت‌ها در بحث تسویه حساب با فروشگاه‌های زنجیره‌ای دچار چالش هستند. حمایت این دو گروه از همدیگر به نفع دو بنگاه اقتصادی است.

این فعال صنایع غذایی کشور ضمن تشکر از اعتماد مصرف‌کنندگان از محصولات این شرکت گفت: امیدوارم هموطنان با حمایت از کالای ایرانی، از صنعت غذای کشورمان حمایت کنند تا باعث ادامه حیات شرکت‌های ایرانی و در ادامه حضور در بازارهای جهانی و شکوفایی اقتصادی باشیم.

برای مشاهده ویدیوی این مصاحبه روی فیلم زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *