اهم اخبار

مدیرعامل شرکت میهن:تا آخرین دلار، کالاهای اساسی وارد کشور کردیم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت میهن در خصوص شایعاتی پیرامون ارز دریافتی هلدینگ میهن و شرکت طبیعت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام میهن، ابوالفضل پایداری مدیرعامل شرکت میهن در خصوص شایعاتی پیرامون ارز دریافتی هلدینگ میهن و شرکت طبیعت اظهارداشت: این مجموعه با دریافت ارز دولتی و واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به سهم خود تلاش کرد تا در جهت کاهش فشار تحریم‌های ناعادلانه موجود بر مصرف‌کنندگان قدم بردارد.

وی افزود: معادل کل ارز دولتی دریافتی کالاهای مورد نیاز مردم مانند برنج، روغن، کره و چای وارد کشور شده که این مطلب از سوی علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری روز یکشنبه مورد تایید و تاکید قرار گرفته است.

ابوالفضل پایداری درباره نحوه توزیع این محصولات بیان کرد: کالاهای واردشده توسط این شرکت با ارز دولتی با قیمت‌های مصوب از سوی سازمان حمایت در بازار توزیع شده که باعث شده این کالاها به‌وفور در بازار موجود بوده و خوشبختانه کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به جذب ۵۰۰ نفر در سه ماه ابتدایی امسال عنوان کرد: امروزه به علت تحریم‌ها، تولیدکنندگان به‌عنوان سربازان جنگ اقتصادی با مشکلات بسیاری روبرو هستند ولی با عنایت خداوند هلدینگ میهن حتی در این شرایط به جذب نیروی کار می‌پردازد و امیدواریم تا پایان امسال با جذب ۲۵۰۰ نیروی جدید، اعضای خانواده بزرگ میهن را در سراسر کشور به بیست هزار نفر برسانیم.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *