اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی سحر همدان در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: فقدان متولی چالش مهم صنایع غذایی کشور + ویدئو

بدون دیدگاه

توتونچیان می گوید: ارگان های دولتی مرتبط با صنعت غذا با پرهیز از موازی کاری باید از وحدت رویه برخوردار باشند و به شکل متمرکز عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”،مهندس مسعود توتونچیان ، مدیرعامل گروه صنایع غذایی سحر همدارن در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود به خبرنگار ما گفت: گروه صنایع غذایی سحر سی و سومین سال تاسیس خود را جشن گرفته است که جا دارد این اتفاق را به مصرف کنندگان و دست اندرکاران صنعت غذای کشور که یک واحد صنعتی توانسته در چهار دهه روند خوب و کیفی خود را حفظ کند و به ارتقا دهد تبریک بگویم.

توتونچیان با بیان اینکه سحر همدان با پنج قلم کالا شروع به فعالیت کرده و اکنون در هشتاد گروه کالایی و سیصد نوع بسته بندی مشغول فعالیت هست، افزود: این گروه در داخل کشور و خارج از کشور هشت شرکت تولیدی و توزیعی و بازرگانی تاسیس کرده است که در راستای شرکت مادر به تولید و توزیع محصولات گروه فعالیت می کنند.

این تولیدکننده کشورمان اظهار داشت :همواره به دنبال ارتقای کیفیت محصولاتمان بر پایه تولید سلامت محور هستیم و در این راستا محصولات کم شکر، کم روغن و کم نمک به بازار عرضه کردیم که نشان از محور سیاست های سلامت محوری گروه سحر است.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی سحر همدان افزود: همکاری با وزارت بهداشت و درمان نیز بر پایه سیاست های نظام و حاکمیت است که با تولید محصولات سلامت محور در این راه قدم گذاشتیم.

توتونچیان در خصوص رضایتمندی مشتری و اعتماد مصرف کنندگان به محصولات سحر همدان گفت: رمز موفقیت سحر کیفیت است، ما سعی کردیم که امانت دار مردم باشیم و با استفاده از محصولات کشاورزی با کیفیت و هدایت کشاورزان توسط یکی از شرکت های گروه به نام شرکت شبنم سحر فعالیت های خوبی در بحث کشت و داشت و برداشت صورت گرفت که محصول به سلامت به کارخانه منتقل شود.

این کارآفرین کشورمان در خصوص لزوم حمایت مسئولین از تولید تصریح کرد: سیاست های کلان کشور باید در راستای حمایت از تولید باشد، ما اعتقاد داریم که باید تمرکزی در قوانین و سیاست ها ایجاد شود که تولیدکنندگان قادر باشند با ضمن حفظ شرایط فعلی ، تولید خود را ارتقا دهند.

توتونچیان در ادامه گفت: از چالش های صنعت غذا نبود متولی مشخص و موازی کاری بعضی ادارات است که سالیان سال از طرف وزارت صمت ،وزارت جهاد، معاونت علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان استاندارد، صورت می پذیرد که اگر همانند تمام دنیا از یک وحدت رویه ای برخوردار باشند و به شکل متمرکز عمل کنند شاید خیلی از مجوزها و فعالیت ها سرعت بگیرد. ضمن اینکه از سرمایه گذاری های بیهوده هم در این بخش ها جل.گیری شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم با تمرکز سهم خود را در بازارهای دنیا افزایش دهیم چون در ایران با توجه به جمعیت ایران چندین برابر ظرفیت کشور امکان تولید داریم. که با توجه به آفتاب و حاصلخیزی خاک و جغرافیای ارزشمند کشور و نیروهای انسانی متبحر و دانش آموخته می توانیم با فعالیت های بازاریابی و مارکتینگ و توسعه بازار و توسعه برند در بازارهای هدف تولید ثروت بکنیم .

توتونچیان در پایان خطاب به مصرف کنندگان این شرکت گفت: سحر دوست دار شماست به سلامت شما می اندیشد

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *