اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو خواستار شد:ثبات نرخ ارز،نظارت صحیح و پرهیز از قیمتگذاری دستوری + ویدئو

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، مهندس امیررضا ثابت پی در حاشیه سی امین نمایشگاه ایران اگروفود ضمن مثبت ارزیابی کردن کیفیت این نمایشگاه، گفت : حضور بازدیدکنندگان و متخصصان بعد از دوران کرونا چشمگیر بود .

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو بیان کرد: محصولات جدید این شرکت از اواخر سال گذشته به بازار عرضه شده و امسال نیز سبد تکمیل شده و ساندویچ های صبحانه نامی نو را عرضه کردیم که این میان وعده ها با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شده است.

این کارآفرین صنایع غذایی تعامل و رفع تنش با کشورهای دیگر را اتفاق خوبی دانست و گفت: تاثیر این تنش زدایی در آینده و در قیمت مواد اولیه نمایان خواهد شد.

ثابت پی با ابراز امیدواری از ادامه روند کاهشی نرخ ارز گفت: امیدواریم با این اتفاق، قیمت ها در سطح تولید و عرضه کاهش یابد و اندکی از کوچک شدن سفره بخش متوسط جامعه جبران شود.

رئیس فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی با بیان اینکه از حاکمیت تنها ثبات اقتصادی می خواهیم،گفت: وقتی ثبات ایجاد شود،بخش خصوصی راه خود را پیدا می کند، مشکل تولیدکننده عدم ثبات است چرا که عدم ثبات اقتصادی،مواد اولیه تحت شعاع قرار می گیرد و روی برنامه ریزی و استراتژی شرکت ها تاثیر می گذارد و تولیدکنندگان را سردرگم می کند.

ثابت پی افزود: نظارت صحیح و پرهیز از قیمت گذاری دستوری نیز باعث کاهش قیمت ها خواهد شد چرا که قیمت را بازار تعیین می کند و شرکت های مختلف،قیمت خود را تعیین می کنند و همین رقابت بین شرکت ها باعث کاهش قیمت ها خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو خاطرنشان کرد: جامعه به قدری پتانسیل دارد که اگر ثبات اقتصادی باشد شاهد رشد اقتصادی بالایی خواهیم بود و با توجه به اینکه تا ۱۰ سال آینده جمعیت کشور و نیروی کار جوان است، بهترین فرصت برای سیاستگذاری برای توسعه اقتصادی است.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *