اهم اخبار

مدیر مارکتینگ گروه عالیس در گفت‌و‌گو با اگروفودنیوز: رشد اقتصادی کشور با رفع موانع تولید ایجاد می‌شود+ویدئو

بدون دیدگاه

فرزاد ضابط می‌گوید بنگاه‌های خصوصی اقتصادی باعث توسعه و رونق کشور هستند پس مانع‌ها را از سر راه تولید‌کننده‌ها بردارند و اجازه توسعه را به کارآفرین‌ها و این بنگاه‌های اقتصادی بدهند تا مسیر توسعه را با قدرت طی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، فرزاد ضابط مدیر مارکتینگ هلدینگ عالیس در حاشیه دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته کشور در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: شرکت عالیس با مدیریت برادران فیاض تولیدکننده انواع نوشیدنی مانند دوغ، ماءالشعیر، آب‌میوه‌های گازدار، نکتارها، آب‌معدنی و نوشابه ها و در هر کتگوری نیز دارای تنوع محصولات است.

ضابط همچنین بیان کرد: با حدود صد و سی اسکیو کالا به سمت توسعه محصولات نیز پیش می‌رویم، برند دیگر ما رب سرچین، که در حال تولید است و تولید محصولات لبنی را در دستور کار داریم.

وی در خصوص چالش‌های موجود در صنعت لبنی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی، دارایی و شهرداری و بحث‌هایی که وزارت صمت مطرح می‌کند همگی پیچیدگی و چالشی را برای صنعت به وجود آورده است.

ضابط در ادامه درخواست کرد: بنگاه‌های خصوصی اقتصادی باعث توسعه و رونق کشور هستند پس مانع‌ها را از سر راه تولید‌کننده‌ها بردارند و اجازه توسعه را به کارآفرین‌ها و این بنگاه‌های اقتصادی بدهند تا مسیر توسعه را با قدرت طی کنند.

مدیر مارکتینگ عالیس خاطر نشان کرد: شرکت عالیس به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و برخی از کشورهای اروپایی صادرات انجام می‌دهد.

فرزاد ضابط در پایان درباره فواید برگزاری همایش‌ گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مسایل از جمله قیمت گذاری به صورت دستوری به سمت کارآفرینان سرازیر می‌شود با راه‌حل‌ها، اصلاحات و فرآیندهایی که در این همایش‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود و با ایجاد و مطرح کردن یک سری راهکارها تا حدودی از دخالت‌های دولت جلوگیری می‌شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *