اهم اخبار

مشاور وزیر جهاد کشاورزی: بازار هدف صادراتی واحدهای پرورش شترمرغ استان سمنان تأمین شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه بازار هدف صادراتی واحدهای پرورش شترمرغ استان سمنان باید تأمین شود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، محمدرضا قدسی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه ضمن بیان اینکه تأمین بازار هدف صادراتی واحدهای پرورش شترمرغ استان سمنان در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مستمر واحدهای تولیدی خوبی در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسید، افزود: باوجود فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، ارزآوری خوبی با صادرات محصولات کشاورزی برای کشور در یک سال گذشته حاصل شد که لازم است این رویه مثبت ادامه یابد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه توسعه روزافزون کشاورزی در قالب‌های مختلف ازجمله گردشگری کشاورزی در نقاط مختلف کشور دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: باید بادانش افزایی برای ایجاد ارزش‌افزوده در تولید محصولات کشاورزی اقدام کرد.

مشارکت سپاه استان سمنان برای ساخت جاده در سرخه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این بازدید اظهار داشت: حمایت از فعالان اقتصادی برای تولید محصولات کشاورزی دام و طیور در سال‌های گذشته در دستور کار جهاد کشاورزی استان بوده است.

سید حسن میرعماد با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی اصولی برای آسفالت جاده دسترسی به واحد پرورش شترمرغ در سرخه خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی را با سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و بسیج سازندگی برای ساخت جاده در منطقه صفائیه شهرستان سرخه انجام می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم برای رفع مشکل گازرسانی به این واحد پرورش شترمرغ اقدام‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام شود.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *