اهم اخبار

مهندس ابراهیم نوروزی مدال معتبر Sovereign را از فرماندار کانادایی در اتاوا دریافت کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در ۱۳ دسامبر در مراسمی به میزبانی فرمانداری کل کانادا در اتاوا برگزار شد ، مدال  Sovereign به ابراهیم (ابی) نوروزی، کارشناس ارشد ۷۸ (علوم غذایی و شیمی کشاورزی) اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)،مری سیمون، فرماندار کل کانادا در این مراسم گفت : این جایزه به کانادایی های که کمک قابل توجه، پایدار و بدون دستمزد به جامعه خود، در کانادا یا خارج از کشور داشته اند اهدا می شود و به نحوی از آنها قدردانی می کند.

مهندس ابراهیم نوروزی، دانشمند معتبر مواد غذایی CFS، (ایالات متحده آمریکا)، متخصص بهداشت و ایمنی حرفه ای CRSP، (کانادا) و شیمیدان حرفه ای  می باشد که زمان و منابع خود را به صورت داوطلبانه در زمینه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، تفریحی، و علل آکادمیک در اختیار گذاشته است .

براساس این گزارش تعهد او به کار داوطلبانه از این باور ریشه‌ای ناشی می‌شود که این گونه  کارها نه تنها برای موفقیت جامعه ضروری است، بلکه کلید رشد شخصی و درک دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم.

نوروزی  توضیح می‌دهد: «مهم نیست که در کجا، چه زمانی یا در چه مرحله‌ای از زندگی هستیم، همیشه جایی برای کمک کردن با هر ظرفیتی که می‌توانیم وجود دارد. ما بخشی از یک جامعه بزرگتر هستیم که در آن باید کارهایی که از دستمان بر می آید را به اشتراک بگذاریم، یاد بگیریم، رشد کنیم و برای کمک به ارتقای محیط زیست و جامعه پایدارتر کمک کنیم.

اگرچه او فهرست بلندبالایی از تمجیدها  و تقدیرنامه ها را به خاطر فعالیت‌های مختلفی که در نیم قرن گذشته کسب کرده و  وقت و انرژی خود را صرف آن کرده است ، ولی به اعتراف نوروزی مدال مستقل برای داوطلبان اهمیت ویژه‌ای برای او دارد.

 «انتخاب شدن در میان بسیاری از نامزدهای شایسته برای این جایزه معتبر از سوی فرماندار کل، گواهی بر اهمیت تلاشی است که من برای کمک به ایجاد جامعه ای بهتر، در سطح محلی و فراتر از آن انجام داده ام. این یک افتخار است.»

پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) این موفقیت را به مهندس ابراهیم نوروزی تبریک می گوید.

مشروح مصاحبه مهندس نوروزی منتشر شده در مجله هفته را از لینک زیر دانلود کنید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *