اهم اخبار

نرخ پیشنهادی هر کیلو تخم مرغ ۴۸ هزارتومان است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس هئیت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: تشکل و اتحادیه‌های تولیدی نرخ ۴۸ هزار تومان را برای خرید هر کیلو تخم مرغ پیشنهاد دادند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزار تومان معادل شانه‌ای ۷۰ هزار تومان و در بازار ۸۰ تا ۸۵ هزارتومان است.

به گفته او، بنابر قول معاونت وزارت جهاد و رئیس جمهور پیش بینی می‌شود که اصلاح قیمت تا پایان شهریور  ابلاغ و از اول مهر نرخ جدید اجرا می‌شود.

کاشانی می‌گوید: قیمت پیشنهاد ما به وزارت جهاد کشاورزی برای هر کیلو تخم مرغ ۴۸ هزارتومان است، حال باید منتظر ماند و دید که آیا این نرخ مصوب می‌شود یا خیر؟

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تا ۳ هزار و ۳۵۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، اما حداکثر مصرف ۳ هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۲۵۰ تن است.

بررسی‌های میدانی از سطح بازار نشان می‌دهد که هر عدد تخم مرغ با نرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است، درحالیکه رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران  نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ را ۲ هزار و ۶۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام می‌کند.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *