اهم اخبار

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران برگزار می‌گردد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران در خصوص موضوع زمانبندی مقدمات ثبت نام در این نمایشگاه اطلاعیه‌ای منتشر نموده است.

متن اطلاعیه شماره به شرح زیر است:

مشارکت کنندگان محترم بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین از شرکت های زیر مجموعه انجمن صنفی صنایع بیسکویت ، شیرینی و شکلات ایران (برگزار کننده ۲۱ دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات) به عنوان مجری بیست ودومین دوره نمایشگاه فوق الذکر ، که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از تاریخ ۱۶  لغایت ۱۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد را در دستور کار قرار داده و از تاریخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۲ لغایت ۱۶/۰۲/۱۴۰۲ مقدمات ثبت نام از مشارکین محترم این نمایشگاه را شروع می نماید. 

بدین منظور از متقاضیان محترم تقاضا میگردد، درخواست مشارکت خود را در قسمت پیش ثبت نام در سایت iranicf.ir  تکمیل و نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت فرمایند.

 مستدعی است در تکمیل فرم های پیش ثبت نام دقت لازم را مبذول فرموده تا درخواست شما مورد تایید قرار گرفته و کلمه عبور و نام کاربری فعال گردد.

پیشاپیش از حسن همکاری مشارکین محترم سپاسگزاری میگردد .

با تشکر و احترام 

ستادبرگزاری نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

اطلاعیه شماره 1 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات
سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *