اهم اخبار

ویدئو / نوین زعفران ۲۸ ساله شد / پیام علی شریعتی مقدم مدیر عالی گروه بین الملل نوین زعفران به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت نوین زعفران در سال ۱۳۷۱ با هدف نوآوری، بسته بندی و ایجاد تحول در حرفه زعفران تاسیس شد و از ابتدا به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده متخصص، مبتکر، درستکار، جدی و شاخص در عرصه تجارت ملی و بین المللی زعفران با کیفیت و بسته بندی متفاوت و خدمات مبتنی بر رضایت مشتری خود را مطرح نمود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، ایجاد بزرگترین واحد فراوری بهداشتی و بسته بندی زعفران در شرایط Clean Room ، طراحی و تولید بسته بندی متنوع با زبانها و سلایق مختلف ملل، تحقیقات علمی دامنه دار ، تولید و صادرات دهها محصول فرعی از زعفران ( با نام زعفرانیه) ، بازاریابی گسترده و صادرات به پنج قاره گوشه ای از فعالیت های این واحد تولیدی است.

نوین زعفران دارنده گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان (۱۲ دوره متوالی)، صادرکننده نمونه کشوری (۹ دوره)، واحد نمونه ملی کیفیت و استاندارد، واحد نمونه صنایع غذایی و بهداشتی، دارنده نشان ایمنی و سلامت (سیب سلامت)، واحد برتر تولید ملی – افتخار ملی (۵ دوره)، اولین دارنده استانداردهای بین المللی: ISO 22000, HACCP, ISO 9001, ISO 14001 در حرفه زعفران ، آزمایشگاه آکردیته زعفران، دارنده گواهینامه حلال، دارنده گواهینامه محصول ارگانیک و برند برتر ایران است. همچنین نوین زعفران عضو فعال کمیته بین المللی ادویه و چاشنی و گیاهان مورد مصرف در آشپزی استاندارد بین المللی ایزو TC34/SC7 از سال ۱۳۸۲ و کمیته بین المللی کدکس ادویه و گیاهان مورد مصرف در آشپزی: Codex Committee on Spices and Culinary Herbs می باشد و در ۷ اجلاسیه بین المللی حضور یافته و حامی منافع کشورمان در اعتلای استاندارد های بین المللی زعفران بوده است. این شرکت با فعالیت بسیار گسترده تخصصی مبتکر و مبلغ روش های تولید و فراوری زعفران بوده است. مزارع نوین زعفران بدون استفاده از هر گونه کود و یا سموم شیمیایی محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک را با بالاترین کیفیت در سطح جهان تولید می نماید و به واسطه بهره مندی از امکانات بسیار ویژه و استثنایی (فراوری، بسته بندی، مدیریت کیفیت و خدمات ) نوین عفران رتبه نخست را در این صنعت در سطح ملی و بین المللی دارد. شرکت نوین زعفران با اشتغال زایی سالیانه حدود ۱۵۰ نفر حامی ذینفعان داخل سازمان خود و همچنین با گستره توزیع کالای با کیفیت بالغ بر ۲۰ استان کشور حامی مصرف کنندگان داخلی خود می باشد.

با کلیک بر روی فیلم زیر پیام مدیر عالی گروه بین الملل نوین زعفران به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت را می توانید مشاهده نمائید.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *