رئیس کل بانکمرکزی در نامهای خطاب به رئیس جمهوری پیشنهاد کرد از ۱۰۸ شرکت صادرکننده که بیشترین مقدار ارز ناشی از صادرات را به چرخه اقتصاد برگرداندند، تقدیر شود.
به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، عبدالناصر همتی طی نامهای به رئیس جمهوری، ۳۶ شرکت صادر کننده پتروشیمی، ۲۴ شرکت عمده فولادی و معدنی و ۴۸ شخص حقوقی از سایر گروه صادرکنندگان با صادرات بیش از ۱۵ میلیون دلار که حداقل ۷۰ درصد ارز ناشی از صادرات خود را در دو سال گذشته به چرخه اقتصاد برگرداندهاند را معرفی و از رئیسجمهوری درخواست کرد از این شرکتها که در جهت خدمت به اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی تلاش کردهاند، قدردانی شود.
شایان ذکر است؛ صادرکنندگان نامبرده در این نامه، طی مدت حدود دو سال گذشته بیش از ۲۴ میلیارد دلار ارز به چرخه اقتصاد کشور برگرداندهاند.
سرویس خبری: صنعت غذا
برای دریافت خبرنامه روزانه ثبت نام کنید
با ما همراه باشید! جدیدترین اخبار فوری را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
[mc4wp_form id=125514]
با ثبت نام، شما با شرایط استفاده ما موافقت میکنید و رویههای مربوط به دادهها در سیاست حفظ حریم خصوصی ما را میپذیرید. میتوانید در هر زمان اشتراک خود را لغو کنید.






























