اهم اخبار

وزیر جهاد کشاورزی؛ سال۱۴۰۲ نقطه عطف هم‌افزایی وهمبستگی طیف‌های فعال حوزه کشاورزی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر جهاد کشاورزی سال جدید را نقطه عطفی بر هم‌افزایی و همبستگی طیف‌های فعال در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش رسانه‌های برون‌سازمانی گفت: مطالب مطروح شده در نشریات تخصصی و هر پایگاه خبری کشاورزی فعال در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد، مهم این است که اعضای خانواده کشاورزی در کنار یکدیگر اهداف راهبردی کشاورزی کشور را به پیش برند و در این بین با تضارب آرا، سلایق و دیدگاه‌های مختلف هم راستا در جهت پیشرفت و اعتلای کشور به کار گرفته شوند.

وی افزود: کشاورزی و زیرشاخه‌های آن بسیار گسترده است و می‌توان با رویکرد گردشگری کشاورزی تحول عمیقی در انعکاس اخبار و رویدادهای این حوزه در رسانه‌های دیداری و خبری ایجاد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: موضوع زنان کشاورز ایرانی یکی از مسائل مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است و پرداختن به آن و برجسته کردن نقش این قشر از تلاشگران عرصه کشاورزی از وظایف رسانه است.

وی بر توجه به جهادگران و استفاده از تجربیات مدیران سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: تکریم پیشکسوتان حوزه کشاورزی از دیگر دغدغه‌های ماین وزارتخانه است؛ ارتباط با آنها و بهره‌گیری از تجارب ذی‌قیمت آنان ایده‌های نو برای گره‌گشایی از مسائل کشاورزی خلق می‌کند.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *