اهم اخبار

چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌گردد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)‌، جلسه کمیته اجرایی چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی در  ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در پژوهشکده فناوری های شیمیایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار گردید.

در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت های انجام شده توسط دبیران علمی و اجرایی کنگره، هماهنگی های لازم در خصوص شیوه ارائه پوسترها، برنامه زمانبندی ارائه مقالات، پذیرایی از مهمانان، وظایف گروه های مختلف کاری و همچنین پلان نمایشگاه جانبی بحث و تبادل نظر گردید.

چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با مشارکت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و با بهره گیری از همکاری دانشگاه ها، سازمان ها، مراکز و مؤسسات علمی و تحقیقاتی کشور با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی و پژوهشی مهندسی و علوم صنایع غذایی و نیز انتشار یافته های نو در این زمینه در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

در این راستا کمیته علمی این کنگره از تمامی استادان، محققان، دانشجویان، صنعتگران و فعالان حوزه صنایع غذایی جهت حضور فعال در این رویداد مهم و همچنین ارسال مقالات و تحقیقات ارزشمند خود که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنگره یا سایر زمینه های مرتبط است صمیمانه دعوت به عمل می آورد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *