اهم اخبار

گروه زر، توان حمل ونقل و توزیع ملی خود را در کیش به نمایش می‌گذارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش با تمرکز بر نوآوری ها و دستاوردهای جهانی این صنعت در کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکت بزرگ و تخصصی “زرنگار پخش” در این نمایشگاه شرکت کرده و با ارائه توانمندیهای حمل و نقل جاده ای و ریلی ، پایانه های اختصاصی بنادر شمال و جنوب ، عملیات بندری ، انبارداری ، توزیع مویرگی ، حمل و نقل و عملیات صادراتی و همچنین محصولات مختلف ، میزبان علاقه مندان است.

شرکت زرنگار پخش یکی از بزرگترین و به روزترین شرکتهای پخش ایران است که با ۳۳ شعبه و ۳۴ انبار در سراسر کشور و خودروهای سنگین با تانکر سه لایه اختصاصی ، یخچال دار و انواع خودروهای نیمه سنگین و سبک ، توزیع محصولات شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی پژوهشی زر از جمله زرماکارون ، زرکام ، زرفروکتوز و روغن زر را به عهده دارد.

از دیگر اهداف حضور گروه زر در این نمایشگاه ، معرفی محصولات گروه زر شامل انواع پاستا ، سس های پاستا ، رشته آش ، پودرهای کیک ، انواع آردها ، روغن های پخت و پز و سرخ کردنی ، قندهای مایع شامل گلوکز و فروکتوز ، مالتودکسترین ، دکستروز ، نشاسته های خام و اصلاح شده ، انواع کیک ، ویفر ، بیسکویت و کراکر است که همه این محصولات علاوه بر توزیع داخلی به بسیاری از کشورها صادر می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت پخش تا روز ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپاست و بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی در آن حضور دارند.

این نمایشگاه به منظور ایجاد فضای گفت و گو و رفع چالش ها با توجه به اهمیت صنعت پخش و زنجیره تامین در ایجاد اشتغال و تامین امنیت غذایی جامعه با حضور طیف گسترده مدیران شرکت های تولید مواد غذایی ، شرکت های پخش و تامین کننده تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ، برگزار شده است.

همچنین ۲۴ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی با حضور سخنرانان برجسته داخلی و بین المللی ، روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ درمرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *