اهم اخبار

آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی و غلات از بندرامام

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲.۵ میلیون تن نهاده‌ دامی و غلات در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ حمید بدوی با اشاره به پهلوگیری ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌ دامی در روزهای گذشته در اسکله “فله ‌بار” بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: این دو کشتی با مجموع تناژ ۱۰۸ هزار تن کنجاله سویا و جو دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش، خریداری و وارد کشور شده اند.

وی افزود: تخلیه محموله‌ این کشتی‌ها و حمل یکسره آن‌ها به مناطق مختلف کشور شروع شده و حال انجام است و امیدواریم به سرعت به اتمام برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۵ فروند کشتی حامل نهاده‌ دامی و غلات در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) در انتظار هستند و پس از برطرف شدن مشکلات اسنادی و ارزی در اسکله این مجتمع بندری پهلو خواهند گرفت.

بدوی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲.۵میلیون تن نهاده‌ دامی و غلات در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده که از میزان ۱۰.۵ میلیون تن به وسیله کامیون و قطار باری به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با واردات نهاده‌های دامی به صورت پیوسته به داخل کشور مشکلی در بحث تامین این کالای بسیار مهم نداشته باشیم.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *