اهم اخبار

استخدام در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استخدام می نماید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان (سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی متمرکز عمومی و تخصصی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری ‌نماید.

به گزارش اگروفودنیوز، شروع ثبت نام اول بهمن ماه سال ۹۹، پایان ثبت نام، ۱۵ بهمن سا ۹۹ و برگزاری آزمون اول اسفند ماه سال جاری می باشد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت اطلاع بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مواد آزمون و مراحل ثبت نام ، از روز چهارشنبه اول بهمن ماه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc,ir مراجعه نمائید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر دفترچه راهنمای آزمون را از اینجا دانلود نمایید.

ردیف های شغلی و شرایط استخدام به شرح زیر می باشد.

باتوجه به اینکه نیروهای درخواستی جهت جذب در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان برای خطوط جدید تولید پنیر اولیه و شیرخشک می‌باشند و همچنین این نیروها در سه مرحله دعوت به کار می‌شوند، قراردادهای استخدامی نیز به صورت آزمایشی، پیمانکاری و قراردادی شرکت می‌باشد.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *