اهم اخبار

سوال از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار پارلمان در جلسه علنی مجلس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز بررسی سوال از وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان در این جلسه طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک و طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور را در دستور کار دارند.

دو گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و همچنین نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و سؤال مشترک احمد نادری و سیدنظام الدین ‌موسوی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از وزیر امور اقتصاد و دارایی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.

نمایندگان در ادامه به بررسی سؤال سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه از وزیر جهاد کشاورزی و استماع گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور خواهند پرداخت.

در ابتدای جلسه علنی محمد باقر قالیباف رییس مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: جلسه امروز مجلس از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه آغاز شده بود و ادامه بحث روز گذشته درباره بودجه را در این جلسه داشتیم.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *