اهم اخبار

با حضور وزیر جهاد کشاورزی / آغاز ساخت بزرگترین پروژه گلخانه‌ای هیدروپونیک

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اولین و بزرگترین سرمایه هر پروژه‌ای، سرمایه اعتماد است که همه ما باید نگهبان این سرمایه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه کویر، محمود حجتی ر مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گلخانه ای هیدروپونیک در ماهان کرمان گفت: این طرح گلخانه ای هیدروپونیک یک طرح ابتکاری و نو است.

وی گفت: اولین و بزرگترین سرمایه هر پروژه‌ای، سرمایه اعتماد است که همه ما باید نگهبان این سرمایه باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه، دولت و مردم در اجرای این پروژه شرکت عمران علوی را وکیل قرار داده اند، اظهار امیدواری کرد که تا آخر این اعتماد حفظ شود.

وی با اشاره به آنکه زمان و ظرفیت دو مقوله مهم در پروژه است، اذعان کرد: در حد ظرفیت موجود باید کار انجام داد و نمی توانیم هزینه مالی یک سرمابه گذار را وقتی که شروع به انجام کاری می کند را به دلیل آنکه ظرفیت لازم را نداشته ایم، منتظر نگه داریم.

حجتی با اشاره به آنکه شرکت عمران علوی نباید از میانه کار را رها نماید، اظهار کرد: با استفاده از روش های نو و جدید، باید به سمتی حرکت کنیم که راندمان در سطح افزایش داد.

به گزارش ایسنا، پروژه گلخانه ای هیدروپونیک در سه فاز ۲۵۰ هکتار در شهرستانهای استان ازجمله کرمان، بردسیر و شهربابک اجرا می شود. در این پروژه از مشارکت کشاورزان استفاده شده ضمن آنکه منابع مالی این پروژه از محل صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی تامین خواهد شد. دوره اجرا حداکثر دو ساله پیش بینی شده و در پایان ۱۰ سال همه قسط های بانک باید پرداخت شود.

انتهای پیام

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *