اهم اخبار

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلد با نظارت از مراکز اصلی تامین کننده و عمده فروشی کالاهای مصرفی شب یلدا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم؛ مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از بیست آذر ماه سال جاری طرح تشدید نظارت بر کالاهای مصرفی در بازار شب یلدا آغاز و به سراسر استان های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود:  این نظارت بر بازار میوه هایی مانند هندوانه ، انار و مرکبات و  آجیل شب یلدا انجام می شود و چنانچه این محصولات با قیمت های بالاتری از نرخ مصوب  اعلامی سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده به فروش برسد برای متخلفان پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بازرسی های انجام شده از تامین کننده های اصلی و مراکز عمده فروشی آغاز می شود و تا سطح خرده فروشی ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد:  وضعیت عرضه در بازار محصولات مورد نیاز شب یلدا مناسب است و مشکلی بابت افزایش تقاضایی که به طور معمول در این ایام صورت می گیرد، وجود ندارد.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: تسنیم

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *